UZASADNIENIE
Przy niezwykłej silnej konkurencji w większości branż na współczesnym rynku, klientom nieraz bardzo trudno jest określić różnice między poszczególnymi ofertami. Stąd często zdarza się, że o sukcesie decydują kompetencje kierownictwa i personelu w zakresie zarządzania, organizacji handlu czy też marketingu. Udział w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych praktyków pozwala więc uzyskać przewagę konkurencyjną w dziedzinach decydujących o powodzeniu rynkowym. OPIS USŁUGI Nasza firma specjalizuje się w organizacji i przeprowadzaniu szkoleń z zakresu organizacji sprzedaży, marketingu i zarządzania. Ich metodologia oparta została na know-how naszych partnerskich firm SBK Kenners van Kennis w Holandii i SBK Scandinavia w Danii.
KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Podniesienie poziomu praktycznych kompetencji posiadanych przez uczestników szkoleń
-
Dbałość SBK Marketing o praktyczne wdrażanie nabytej wiedzy w późniejszej pracy zawodowej uczestników szkoleń
-
Gwarancja wysokiej jakości szkoleń przy cenach zdecydowanie niższych niż znanych krajowych firm z branży szkoleniowej.
FORMY DZIAŁANIA
Wszystkie szkolenia realizujemy na konkretne zlecenia naszych klientów. W każdym przypadku prowadzona jest dogłębna analiza potrzeb szkoleniowych, określamy dotychczasowe kompetencje uczestników i ich oczekiwania przed rozpoczęciem zajęć. Programy zajęć, ich tematyka i metodologia dostosowane są w pełni do specyfiki branżowej i kultury organizacyjnej firm, na zlecenie których realizujemy nasze szkolenia. Zajęcia prowadzone są przez starannie wybranych doświadczonych praktyków z dziedziny sprzedaży, marketingu i zarządzania z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy technicznych np. wideo, multiprojektora, kamery, itp. Szkolenia Kondej Marketing prowadzone są w formie interaktywnej, z dużym zaangażowaniem uczestników w formie ćwiczeń, casów i z wykorzystaniem ich dotychczasowej wiedzy i kompetencji. EFEKTY KOŃCOWE W wielu przypadkach – oprócz standardowej oceny szkoleń przez uczestników – określamy realne efekty nabytej wiedzy poprzez ankiety, obserwacje czy też badania w formie tajemniczego klienta. Z powyższych względów nasze zajęcia są niezmiennie wysoko oceniane zarówno przez uczestników jak również przez kierownictwo firm zlecających usługę szkoleniową. CZAS TRWANIA SZKOLENIA Szkolenia trwają najczęściej od jednego do trzech dni zajęć. Stosujemy również rozwiązania polegające na przeprowadzeniu dwóch cykli szkoleniowych przedzielonych okresem wdrożenia nabytej wiedzy i pozyskania odpowiednich doświadczeń przed drugim etapem szkolenia. |